środa, 30 grudnia 2015

Siłownia czy ćwiczenia w domu?



Ćwiczenie i aktywność fizyczna, są dla mnie aspektami nadrzędnymi. Jednakże w moim życiu pojawiło się pytanie – czy ćwiczyć w domu na własną rękę, czy też zapisać się na siłownię? W domu mam więcej swobody, nie muszę dostosowywać się ściśle do zajęć, lecz na siłowni z kolei mam do dyspozycji ogromną ilość sprzętów, z których korzystanie z całą pewnością pozytywnie wpłynie na moje ciało. Po długich rozmyślaniach, ułożeniu planu dnia, bo jestem człowiekiem zajętym, wybrałem siłownię. Teraz po niemal dwóch miesiącach regularnego treningu, wcale nie żałuję swego wyboru. O wiele lepiej ćwiczyć na profesjonalnym sprzęcie, w grupie a przede wszystkim pod opieką trenera. Jeśli także się wahacie zastanówcie się nad za i przeciw i podejmijcie decyzję.

5 komentarzy:

  1. Jeśli ktoś nie ma możliwości ćwiczenia na siłowni nie powinien się poddawać. Bardzo dobre efekty można uzyskać ćwicząc w domu.

    TESTY SUPLEMENTÓW ! ZAPRASZAM NA BLOG !
    testerfreaknutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ktoś nie ma możliwości ćwiczenia na siłowni nie powinien się poddawać. Bardzo dobre efekty można uzyskać ćwicząc w domu.

    TESTY SUPLEMENTÓW ! ZAPRASZAM NA BLOG !
    testerfreaknutrition.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak najbardziej polecam trening w domu. Ogromna oszczędność nie tylko pieniędzy ale i czasu. A efektywność taka sama jak w fitness klubie. Wszyscy, ktorzy nie wiedzą jak zacząć zapraszam na swój blog http://facetwformie.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. poza tym w domu można po prostu założyć wygodny dres i się nie przejmować, czasami mam wrażenie, ze niektórzy chodzą na siłownię dla lansu i żeby zrobić jak najwięcej selfiaków ;p treningi aerobowe i siłowe można bez problemu ogarnąć w domu lub na świeżym powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma znaczenia gdzie - ważne aby ćwiczyć w ogóle i dbać o sprawność fizyczną. Im więcej się ruszamy tym jesteśmy zdrowsi. A co do siłowni w domu to można ją stworzyć, na pewno trzeba zadbać o prawidłowe podłoże, zobaczcie na https://powerrubber.com/kat/maty-na-silownie/ jakie maty do tego celu warto wykorzystać. Zapewnią pełne bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń